.

.

 

 

اردوی دو روزه هندبالیست های نوجوان

 

از تاریخ 23 تیرماه 1394 اردوی دو روزه هندبالست های نوجوان استان لرستان با شرکت چهل ورزشکار از سه شهر بروجرد؛ الشتر و نورآباد در دو سالن پنج هزار نفری ولایت و سالن هفتم تیر برگزار گریدید. این اردو برای انتخاب بازیکنان نوجوان به منظور شرکت در جام ریاست جمهوری در شهر مقدس مشهد اجرا شد. در پایان این اردو 28 نفر از بهترین بازیکنان انتخاب که در اردوهای بعدی در اختیار مربیان خود قرار خواهند گرفت.

برگزاری کلاس های کانون تابستانی هندبال

 

کلاس های اوقات فراغت وکانون های تابستانی هندبال در تابستان 1394 در شهر بروجرد در حال برگزاری میباشد .این کلاس ها در سه رده سنی زیر 12 سال ،بین 12 تا 15 سال و بیشتر از 15 سال برای دختران وپسران فعالیت می کند

 

تیم هندبال بروجرد قهرمان نوجوانان استان لرستان شد

 

مسابقات هندبال آموزشگاه‌های استان با حضور 4 تیم در سالن شهید صالحی‌راد مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد برگزار گردید و با قهرماني تيم بروجرد خاتمه يافت.
به گزارش يافته، در رقابت‌هاي هندبال مقطع متوسطه دوم آموزشاه‌هاي لرستان 4 تيم بروجرد، الشتر، نورآباد و ناحيه دو خرم‌آباد شركت داشتند كه پس از انجام 6 بازي به صورت دوره‌اي، تيم بروجرد قهرمان شد و تيم‌هاي نورآباد و الشتر نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.
اسامی تیم بروجرد (قهرمان): مهدی گودرزی- صابر نظام‌الاسلامی- امیرحسین زاد‌بود- عباس معظمی- هانی فریدونی- یزدان بختیاری- محمد روشنی‌- علی حسینی- کامران حیدری- حامد ریاضتی- امیرحسین حسن‌زاده- عباس محمودی- علی گودرزی-ابوالفضل حیدری و امیرحسین مرادی-
مربي: حميدرضا ممدوحي- سرپرست‌: بهروز بیرانوند

 

دوره پیشرفته آموزش مربیگری و استعدادیابی هندبال پایه

 

دوره پیشرفته آموزش مربیگری و استعدادیابی هندبال پایه ،با مربیگری آقای دکترکلاوس فلدمن رئیس کمیته آموزش فدراسیون هندبال اروپا ومسئول کمیته آموزش هندبال آلمان از تاریخ 94/1/19 لغایت 94/1/23در شهرکرمانشاه برگزار گردید که در این دوره حمید رضا ممدوحی مربی هیأت هندبال بروجرد شرکت و این دوره رابا موفقیت گذراندند

موفقیت4 لرستانی در کلاس مربی گری هندبال رده پایه غرب کشور

اولین دوره كلاس مربیگری هندبال مربیان رده سني پایه غرب کشور با شركت 35 نفر از استان‌هاي لرستان، كرمانشاه، كردستان، ايلام، همدان و خوزستان به مدت 4 روز در كرمانشاه برگزار شد.
به گزارش يافته، این کلاس به صورت تئوری و عملی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که کلاس‌های تئوری در سالن شهید هادیان کرمانشاه و کلاس‌های عملی در سالن اختصاصی هندبال اين شهر واقع در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) برگزار گرديد.
از استان لرستان نيز محمد شيخي و مهري ميرزاوند از خرم‌آباد، حميدرضا ممدوحي از بروجرد و امير بنيادي از الشتر در اين كلاس شركت كردند.
مدرس كلاس پیشرفته آموزش مربیگری و استعدادیابی هندبال پایه "کلاوس فلدمن رییس کمیته آموزش فدراسیون هندبال آلمان و اروپا بود.
در پایان اين كلاس گواهی‌نامه‌های پایان دوره به مربیان به دو زبان فارسی و انگلیسی اهدا شد.

هندبال بروجرد ومسابقات آسیایی جوانان تبریز 2014

 

به دلیل حضور تیم هندبال دانش آموزی بروجرد به عنوان نماینده استان لرستان در مسابقات مقاطع متوسطه اول و همزمانی با مسابقات جوانان هندبال آسیا در شهر تبریز ، مسئولین هیأت هندبال بروجرد به همراه بازیکنان از نزدیک شاهد مسابقات جوانان آسیا 2014 بودند.

مهدی محمدی برای 4 سال حکم ریاست گرفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال ، صبح امروز سه شنبه 1393/12/26 با حضور سید ابوالحسن مهدوی رئیس و حسین دانش رئيس كميته برنامه ريزي و امور استانهاي فدراسیون هندبال در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال لرستان برگزار شد  و در نهایت  مهدی محمدی موفق شد با کسب 8 رای از مجموع 14 رای ماخوذه به مدت 4 سال  سمت ریاست این هیئت را به عهده بگیرد .برای وی در انجام مطلوب امور محوله آرزوی موفقیت داریم.

كانديداهاي حاضر در مجمع آقايان:

1- عزت اله رزمگر

2- مهدي محمدي 

3- جعفرسپهوند

پکیج های آموزشی برای مربیان لیگ برتر و تیمهای استانی

 

کمیته آموزش و مربیان و با همکاری روابط عمومی فدراسیون هندبال در تازه ترین اقدام، پکیج آموزشی متدها و سیستمهای حمله و دفاع را در قالب یک مجموعه در اختیار مربیان لیگ برتر هندبال کشور و مربیان تیمهای استانی قرار خواهد داد

قبلا نیز پکیجی مشتمل بر چهار عدد دی وی دی از بازیهای قهرمانی جهان در قطر بهمراه فیلمهای کوتاه آموزشی تهیه و در اختیار متقاضیان بدون دریافت هیچگونه وجهی قرار گرفته شده بود.

- تمرینات بروت ماچک

- آنالیز بازیهای جهانی قطر

- بازیهای نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان در قطر

نتیجه مثبت سفر رئیس فدراسیون هندبال به استان لرستان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، باعنایت به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان لرستان و جلسه بسیار مفید در حضور استاندار محترم استان لرستان، جناب آقای هوشنگ بازوند بودجه مورد نیاز برای ساخت سالن اختصاصی در شهرستان الشتر تامین شد.

این جلسه در روز سه شنبه مورخ 93/12/26 و قبل از برگزاری مجمع جناب آقای سیدابوالحسن مهدوی ریاست محترم فدراسیون هندبال بهمراه آقای سید حسین دانش علاقه بند رئیس کمیته برنامه ریزی و امور استانها و مصطفی کریمی ریاست محترم اداره کل تربیت بدنی (اسبق) استان لرستان و علی یاور عزیزپور با حضور در استانداری لرستان و برگزاری جلسه ای فوری و ارائه گزارشی از وضعیت هندبال استان و بخصوص شهرستان الشتر و پشتیبانی از تیمهای ملی،

استاندار محترم مجاب به کمک مالی در سال 94 برای ساخت سالن اختصاصی برای هندبال شهرستان الشتر شدند و حتی درخصوص حضور تیم هندبال استان در مسابقات لیگ برتر کشور، قول مساعد دادند.

تامین زمین مناسب برای ساخت سالن برعهده تربیت بدنی شهرستان مربوطه قرار گرفت.

بدیهی است فدراسیون هندبال نیز برای زیرساخت و توسعه هندبال در کشور تمام کشور تلاش خواهد کرد.

این جلسه برای هندبال استان لرستان بسیار مفید واقع گردید.

فدراسیون هندبال از زحمات، حمایت و محبت استاندار محترم اسگزار خواهد بود.

برگزاری بزرگترین تور آموزشی برای مربیان رده پایه هندبال کشور

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شش مرکز برای میزبانی دوره های آموزشی انتخاب و معرفی شدند:

شش مرکز عبارتند از:

1- مشهد مقدس، میزبان مربیان نخبه از استانهای مازندران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوب و گلستان

17 مربی آقا و 6 مربی بانو (شایان ذکر است مربیان آقای شرکت کننده در دوره ها فقط باید مربیان تیمهای حاضر در جشنواره فرهنگی ورزشی نوجوانان بین المللی هندبال خواهند بود).

مدیر دوره آقای قاسم شعبانپور

2- تهران، میزبان مربیان نخبه از استانهای مرکزی، قم، البرز و قزوین

14 مربی آقا و 5 مربی بانو

مدیر دوره آقای حسین داریا

3- تبریز، میزبان مربیان نخبه از استانهای گیلان، آ غربی، زنجان و اردبیل

12 مربی آقا و 5 مربی بانو

مدیر دوره آقای کوروش خسروی

4- کرمانشاه، میزبان مربیان نخبه از استانهای همدان، خوزستان، کردستان، لرستان و ایلام

16 مربی آقا و 6 مربی بانو

مدیر دوره آقای ناصر سلیمی

5- اصفهان میزبان مربیان نخبه از استانهای چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد

11 مربی آقا و 6 مربی بانو

مدیر دوره آقای کیوان صادقی

6- کرمان، میزبان مربیان نخبه از استانهای بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس ، یزد و هرمزگان

16 مربی آقا و 6 مربی بانو

مدیر دوره آقای محسن اخگر

مسابقات هندبال پسران مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه قهرمانی آموزشگاه های بروجرد

 

مسابقات هندبال پسران مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه قهرمانی آموزشگاه های  شهرستان بروجرد با قهرمانی تیم های امید انقلاب و یاسین به پایان رسید.

درمسابقات ابتدایی که به مدت دو روز (هشتم و نهم آذرماه)و با شرکت 9 آموزشگاه در سالن شهید صارمی برگزار گردید تیم های امید انقلاب , حاج عمران و نمونه فرهنگیان موفق به کسب عناوین اول تا سوم گردیدند.

همچنین درمسابقات دوره اول متوسطه که به مدت دو روز (دهم ویازدهم آذرماه)و با شرکت 10 آموزشگاه در سالن شهید صارمی برگزار گردید تیم های یاسین , سماء وشهید بهشتی موفق به کسب عناوین اول تا سوم گردیدند.

سامی تیم امید انقلاب قهرمان مقطع ابتدایی:

محمد مهدی فرخ نژاد-علی همتی-مبین حسین پور-سعید ولی پوری-مرتضی کردی-علی شاهوردی-مجتبی رحیمی-علیرضا کرمی-آرین پیرهادی-محمد مهدی عبدی-امیرحسین عابدی

مربیان : اکبر هاشمی -عبدالرضا محجوبی    مدیر آموزشگاه: حسین حبیبی

 اسامی تیم یاسین قهرمان دوره اول متوسطه :

علی محمد پناهی-علیرضا پیرهادی-مهدی ساکی- مصطفی گودرزی-فرشید شاهوردی-مهدی محمودی فر-مصطفی پیرزادی-مهدی گودرزی-امین یاراحمدی-فردین گودرزی-حسن فلاح کردی-سینا حاتمی

مربی : اکبر هاشمی    مدیر آموزشگاه: پورمیگان

داوران: محسن روزبهانی-حمیدرضا ممدوحی


مسابقات هندبال دوره متوسطه دوم پسران بروجرد

 

در این مسابقات که به مدت 2 روز در با شرکت 8 تیم سالن شهدای هفت تیر برگزار گردیدتیم های دبیرستان حافظی و شاهد اول و دوم شدند و تیم های باقرالعلوم و اندیشه مشترکا سوم شدند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط هندبال بروجرد در برچسب:,